Frallor, potatissallad och kladdkaka

Här i Borås fortsätter kylan och snön och man börjar faktiskt vänja sig. Det är rätt fint med snö. Faktiskt, när man inte behöver bli utsatt och frysa.

Första lovdagen spenderades med Emma och Frida med våra traditionella frallor fyllda med potatissallad och kladdkaka till Flickan som lekte med elden. Jag vet att jag är efter, men nu har jag sett den och den är bättre än den första. Alltså snart dags att se tredje filmen?

Som avslutning hade vi en liten fotosession ute i snön med många härliga bilder;mys. Dem ska jag försöka komma över pronto. Sedan fick jag springa till bussen hem, inte lika mysigt.

Så nu sitter jag här i mitt rum med vaniljljus tända och funderar på om det är för tidigt att gå och lägga sig klockan tio en fredagskväll. Förmodligen är det svar jag kommer fram till.  Jag ska nog trycka i mig några chokladtomtar till och plonka lite på gitarren. Jag filar på en ny låt, på en ostämd gitarr. Spännande att se hur den kommer låta på en stämd gitarr sen! Haha.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0