oooops..

Dåligt med uppdatering igen, men det enda jag egentligen har att säga är att det snart är jullov! Inte dåligt alls, sammanlagt två lektioner kvar (i och för sig de värsta på hela veckan, men inte fy skäms ändå)! Det gillar vi.
En av anledningarna till den dåliga uppdateringen är att det har varit en fullproppad helg. På lördagen kom Lisa från Örebro och sedan spenderade vi hela dagen i LUF's tecken med medlemsdag där jag gjorde min debut i en riktig debatt vilket gick.. sådär. Haha, nej att spela sosse är väl inte riktigt min grej - min argument bestod ungefär av "höj bidragen, höj skatterna och sänk avgiften till a-kassan". Inte riktigt hållbart.
Veckan har dessutom varit riktigt soft; måndagen bestod av två entimmarslektioner (som vanligt) och sedan myspizza med Fia (<3), på tisdagen var jag ledig och unnade mig en ordentlig sovmorgon och sedan bara tog det lugnt hela dagen. Idag hade jag bara en overksam tyskalektion och resten av dagen spenderades i stan med Emma och Sara i jakt på julklappar och avslutades med en jättegod latte på Viskan. Det är livet!
Som sagt, skolan avslutas imorgon. Sedan är det tre veckor ledigt och det ska bli obeskrivligt skönt!
Tack och hej, leverpastej!
Debatten på medlemsdagen
Gårdagen; på kalas hihi

Som du märker har jag "hittat" min kamera. Haha, nej, bara ett löfte om att ta fler bilder :)

Kommentarer
Postat av: sandra

låter som om du haft det väldigt kul och skönt ;)

2009-12-16 @ 19:59:49
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: amanda

vilket mysigt klassrum(?)

2009-12-16 @ 20:38:02
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nej, inget klassrum - det är FP-expen i Borås! Men visst är det mysigt haha

2009-12-16 @ 20:46:31
URL: http://mashken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0