snö?

Tvärtemot de flesta (verkar det som) är jag inte ett stort fan av snö; jag hade hellre dragit mig till varmare breddgrader med sol när kvicksilvret börjar krypa ner mot nollstrecket. Men ikväll fick jag svar på tal efter en supermysig kvällspromenad i snön, kylan och mörkret med grannen Emma. Sen blev man ju i och för sig kall och blöt också. Kanske inte lika viktigt efter en sådan trevlig stund så att säga.
För övrigt så är det äntligen lov nu! YES! Och jag har ätit världens godaste lussekatter med saffran idag! YES! Kunde inte blivit bättre, med undantag av kylan då, ingen höjdare haha.
Nej, imorgon börjar lovet - på riktigt. Då är det mysdag med Emmapemmapöö som står på tapeten. Fän va näjs! Måste komma ihåg att ladda batterierna till kameran..
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0