söndag..

Så var ännu en vecka till ända; av denna återstår endast ungefär fem minuter. Livet har fortsatt i sitt lugna och ointressanta lunk med få saker att lägga på minnet. Nästa vecka bjuder på julafton som höjdpunkt - helt klart något att se fram emot - eller? Nej, julafton råder det få delade meningar om och de flesta ser fram emot dagen. Likaså jag. Främst för att för varje julafton betyder ännu ett år som snart är över. Ännu ett år äldre. Ett år med upplevelser och... lärdomar?
Nej, årssummeringen ska vi inte ta idag, då det fortfarande är söndagen den 20 december 2009. Men likväl en summering av dagen och gårdagen.

Igår var det 'Lilla Julafton' som vi så fint kallar det, då vi träffas hela 'gänget' från högstadiet och byter julklappar och myser. Själv fick jag ett überfint armband i guld med röda hjärtan; en spark i baken för mig att börja handla mer guldsmycken haha. Tacos, spel och film stod det på agendan.

Dagen sedan, bestod av jobb, kalas och städning. Städning x2 med andra ord. Inte konstigt att mitt rum brukar se ut som ett bombnedslag med tanke på vad jag jobbar med..

Så, ha en fortsatt trevlig 20 december, fjärde advent och så småningom även jul. Men det är lite tidigt för sådant tycker jag. Godnatt!

Lite bilder från helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0