trött trött trött...

Hejsan! Det blev ingen sömn alls i natt vilket märks ganska väl på mig idag - jag är som en sengångare och det som jag inte gör riktigt segt måste jag göra två gånger (jag välte till exempel ut en hel skottkärra bajs i stallet idag som jag fick mocka upp igen för andra gången).  Men en rolig kväll, det var det, även om det blev lite segt framåt morgonkvisten haha.
Snart ska jag klippa mig också, för första gången på mer än åtta månader tror jag. Illa, mitt hår ser för tillfället ut som en risbuske med kluvna toppar inte bara här och där utan överallt. Inte ok. Efter det ska jag jobba och så blir det säkert tidigt i säng ikväll..

Hejs!

Först matlagning och sedan film x2
(Hur många kvinnor behövdes för att få igång filmen? Svar: fem)



Runt klockan tolv - och en timma senare haha



Någon gång under natten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0