Hotter than hell

Godmorgon! Nu börjar det kännas att man har sommarlov; jag har nu noll tidsuppfattning, jag är läskigt morgontrött och gör absolut ingenting nyttigt på dagarna. Det är sommarlov det, den sortens sommarlov som gör att man lägtar tillbaka till skolan med den struktur den tillför. Läxorna kan man oroa sig för i ett senare skede haha :)

På agendan idag står ännu ett kusinfirande, sedan två hästar som ska ridas och slutligen i eftermiddag/kväll en fika med Friduws (vilket kommer ge ännu en knockout till min ekonomi).

Så till rubriken igår, och även idag; båda är tagna ur samma refräng ur min favoritlåt för tillfället: Drumming Song av Florence and the Machine:

There's a drumming noise inside my head
That starts when you're around
I swear that you could hear it
It makes such an all mighty sound

There's a drumming noise inside my head
That throws me to the ground
I swear that you should hear it
It makes such an all mighty sound

Louder than sirens
Louder than bells
Sweeter than heaven
And hotter than hell




Hejsvejs vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0