090616

Ja, då var andra arbetsdagen på sommarjobbet avklarad; jippi! Malin, en av dem som tillsammans med mig håller ställningarna på Norrby, räknar arbetsdagarna tills hon slutar. 37½ var det nog kvar efter idag om jag inte minns fel, för mig är det något färre då jag bara jobbar fyra veckor, nästa alla andra sommarjobbare jobbar åtta. ^^

Ingen tömning av papperskorgar idag som tur var, utan städning av trappuppgånger mesta tiden. Jag lyckades också göra sönder ett lysrör som kraschade med en riktig smäll. Ibland kan jag vara riktigt klumpis asså! x) Och min arbetsdag är ju gó; jag börjar klockan sju (vilket i och för sig är lite jobbigt), har fika klockan nio i ca en kvart, sedan jobb till ungefär klockan tolv. Efter det är det lunch i en timma som gäller, och sedan jobbar jag bara en timma till innan jag slutar klockan två...

Nu sitter jag i alla fall här hemma och väntar på att jag ska dra mig ner till stallet. Hinner nog med ett inlägg till ikväll, eller inte. Det får framtiden utvisa. Nu ska jag fortsätta läsa Twilight för andra gången också, och kanske äta något? Får se vad man kan gräva fram här hemma :)

Pusshej!


PS. The Sounds släppte nyligen sin nya skiva Crossing the Rubicon, den tycker jag att ni med lite extra tid ska kolla in, finns några riktigt bra spår på den! ;)
Spotify: spotify:album:1mfW4GidjFy4P2NtA3gH38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0