090617

Tjoosan! Tredje dagen på jobbet avklarad och nu börjar det märkas att vi är sex ungdomar som sommarjobbar och att det inte är en begravning, vilket man kunde tro i början då alla satt tysta och titttade på varandra vid frukost och lunch haha. Tja, finns itne så mycket mer att kriva om dagen, vi städade trapphus, tömde papperskorgar och för första gången i mitt liv har jag putsat fönster! Någon gång måste ju vara den första, eller hur? ;) Och direkt efter jobbet fortsatte jag till jobbet! Har ju fortfarande jobbet i trädgården, så det var det jag fortsatte min eftermiddag med; att rensa ogräs! xD

Nu på kvällen har jag för första gången på länge varit med på hoppträningen hemma, vilket gick superbra vekligen! Poppe har gått riktigt dåligt hela veckan men nu lossnade det, och han var riktigt pigg, glad och duktig. Inget slaktpris på denna pållen idag inte! =)

Nu är det alldeles strax läggdags, men först måste nagellacket, som jag målade på naglarna smart nog efter klockan tio, torka. Hoppas att det inte tar allt för långt tid, för jag måste verkligen få lite sömn i natt, så jag inte är som en zombie imorgon! x)

Och på tal om imorgon, jag åker med hela tjocka, feta familjen till stugan i Kärradal över midsommar. Inte något jag valde, hade hellre stannat hemma men nejdå; det fick jag inte. Så imorgn kväll drar jag, kanske inte hinner uppdatera innan dess, men ska som sagt försöka lösa detta med mobilbloggningen! ;D

Pusshejleverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0