Godnatt, typ

Hej bloggen! Tänkte skriva ett inlägg till innan det är sängdags. Någon mer som känt sig sprängfärdig av saker att skriva, men inte kan eller bör? Vissa saker passar inte att sättas i print, och vissa saker absolut inte i en blogg som kan läsas av vem som helst. Dessutom har många människor svårt att fatta en viss ton kallad ironi, både verbalt och på papper men speciellt på det senare nämnda. Saker kan misstolkas, och ge bränsle åt många saker. Bra eller dåliga.

Ja, på tal om det här med sprickfärdig. Jag har en kompis som heter Emma. Hon är riktigt rolig ibland. På ett småtragiskt och gulligt sätt. Jag sitter och bubblar här, när jag sitter vid datorn och pratar med henne över msn. Småler för mig själv, skrattar till ibland. Men jag får inte säga varför. Men det gör absolut ingenting, 'cause I'm having a blast som man säger så fint. Och med detta säger mitt inlägg precis ingenting. Men tack för visat intresse, du har just läst ett flumminlägg från en samhällselev! =)

Puss och godnatt!


Jag och Emmapemma inför skolans öppet hus i november ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0