godnatt :)

Klockan är nu tugo över nio, och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Känner mig helt slutkörd. Och det blev inget gjort ikväll, slappat framför TV:n efter att jag tröttnat på att spela på en totalt ostämd gitarr... Måste verkligen köpa en stämapparat!

Kom på innan att, det faktiskt snart är sommarlov. Ingen skola. Inga läxor (har inte haft några på ett par veckor men i alla fall..). Vad ska man då göra?  Ett lov som faktiskt är ett långt och riktigt lov känns... avlägset? Overkligt?  

Och jag förbannar mig själv för att jag inte tagit mig tummen ur röven och åkt till Knalle och köpt de där skorna jag har hittat. Så på skolavslutningen är jag fast med mina gamla svarta pumps till min nya röda klänning (som är så kort att jag är seriöst orolig hur jag ska kunna röra mig). Menmen, det löser sig säkert. För egentligen, what's the big deal? Skolavslutningen i ettan liksom. Som Ellen sa en dag häromveckan då det kom på tal "jag trodde att det inte skulle spela någon roll", om att hon idag åker till England och Wales. Hon kunde ju såklart inte veta när hon bokade resan att det skulle bli en sådan soppa av alltihop och att det skulle vara så osäkert vilka man skulle träffa nästa år.

Nej, nu ska vi sluta deppa och tänka positivt. Sommarlov! Ledigt! Livet leker! Och nu ska jag sova.
Godnatt!

Min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0