here we go again...

Var ett tag sedan jag uppdaterade här, har inte haft varken lust eller tid att sitta och skriva; men efter ett antal påhopp från personer som tydligen kollar varje dag efter nya inlägg tänkte jag att jag kanske faktiskt får lägga upp något :)

Vet knappt var jag ska börja med att beskriva den senaste månaden, för så lång tid tror jag det var sedan sist... Jag står i valet och kvalet om jag ska gå kvar på Kitas eller om jag ska byta till Bäckäng och ägna sommaren till att plugga in Geografi A, en 100-poängskurs som sänns sådär rolig... Den senaste tidens cirkus men skitsnack, lögner och allmänt kaos gör att jag känner mig helt slut i huvudet. Nämnde ju i senaste inlägget att min rektor skulle sluta, men att jag då inte visste några detaljer. Nu vet vi allt och ingenting. Det är förvirrande. Och ärligt talat mår man faktiskt dåligt av att stå helt rådvill. Någon som har en lösning? Ett förslag? Kommentera!

I övrigt flyter livet på, har sedan en vecka tillbaka blivit klar med alla läxor, prov, inlämningar och annat jobbigt, vilket betyder att jag egentligen redan har sommarlov. Tyvärr måste vi gå i skolan, och ha lektioner som vanligt (för det mesta). Kan kännas segt för det mesta, men det är faktiskt sista veckan med klassen vilket gör att det trots allt är ok. Även här komemr ovissheten in; vilka kommer man återse och vilka kommer.. försvinna? Vissa vet man, som Camilla som åker för att plugga i Spanien i ett år. Kommer såklart att sakna henne, men är samtidigt riktigt glad för hennes skull; a once in a lifetime experience så att säga. Själv väntar jag till efter gymnasiet med att plugga utomlands, men då kan inget stoppa mig :D

Ja, har ingen aning om vad mer man ska skriva. Jag får la beta av allt efterhand som jag kommer ihåg det, i alla låånga inlägg jag kommer vara tvungen att skriva för att gottgöra min frånvaro... Nu ska jag återgå till att musiknörda med min nyfunna själsfrände i musik, Julia. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0