hos Emma!

Halloj! Nu är det sommarlov, även om vädret inte riktigt gör att det känns: pissregn verkligen! Rolig men kort skolavslutning, en massa seriösa och oseriösa kort togs och vi drack (alkoholfri)champagne och tårta vilket var väldigt gott :) Inte ens så vemodigt som man trodde det skulle vara, utan det var ganska hög stämning och vissa bjöd på sig själva riktigt ordentligt vilket var roligt (nämner inga namn, alla som var där vet^^). Inte ens Emma grät, vilket visar att det faktiskt inte var så sorgligt...

Efteråt drog några och åt glass och sedan tog jag samma buss som Tomas och Sara, och efter att jag gått hem från busshållplatsen hade jag ett en kvadratcentimeter stort blodigt skavsår på hälen. Jag skojar inte! Hursomhelst, efter att ha varit hemma en stund fick jag springa till bussen för att träffa Emma i stan. Det känns verkligen som jag alltid får springa till bussen nuförtiden, jag tror att jag börjar bli lite av en tidsoptimist faktiskt... 

I stan tog jag och Emma en god, varm fika på Espresso House där vi satt en stund ute invirade i filtar, men runt sju frös vi så mycket så vi förflyttade oss till Campino där vi delade på en pizza. Såklart spöregnade det, verkligen en stämnigshöjare om man säger så! 

Sedan drog vi till Emma och nu sitter vi här och gör ingenting... Vi får nog ta och se på en film tror jag, ska övertala henne att se på Barnhemmet haha (A) Slänger upp ett par bilder sålänge så skriver jag mer sen.

xoxo Emmapemmapöö och Vixxpixx


Tomas och Mona, det söta "paret" :)


Gruppbild 


Jag och Emma


Bjuder på denna med, jag i Emmas glasögon tihi ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0