rastlös

Hej hopp! Dagens inlägg kommer inte riktigt lika sent som föregående dagars, kanske för att jag inte har något alls att göra ikväll vilket gör mig ganska... rastlös. Skyndade mig hem innan idag för att jag skulle hinna rida tidigt och sedan kunna gå på luf-möte idag. Men sedan ställer Mona in (jag har inte lust att gå första gången själv) och jag sitter här och gör ingenting. Hamnar såklart framför datorn vilket jag ser som ett litet misslyckande; har jag verkligen inget annat att hitta på än att sitta här? Sorgligt... Jag får ta mig i kragen och ut och springa eller plinka på gitarren en stund sedan. Konstigt, samtidigt som jag är rastlös känner jag mig alldeles för slö för att hitta på något alls... Kanske ska och titta på en  film bara? Eller städa mitt rum, vilket behövs? Nu när jag tänker på det finns det ju faktiskt en del saker att hitta på. Om jag ligger i kan jag hinna med allt ikväll. Eller så gör jag inget alls och bara slappar. Svårt val.

Annars kan jag berätta goda nyheter; det kan hända att jag inte behöver läsa in Geografi A över sommaren om jag väljer att börja på Bäckäng då man ska ändra så Geografi B blir frivillig (fattade inte riktigt det där). Får ju som sagt ett besök från ledningenimorgon bitti, vilket vi känner oss väldigt hedrade över. Kruxet är nu bara att vi ska få lite svar också. Jag kommer frivilligt till skolan nästan två timmar tidigare än jag behöver imorgon bara för att jag inte ska missa detta. Vi hoppas.

Nej, nu ska jag ta och hitta på något. Kommer förmodligen ett inlägg till ikväll om jag känner mig själv. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0