slappsöndag

Nej, jag lyckades inte mobilblogga igår. Jag är iochförsig väldigt oteknisk, men jag fortsätter försöka!

Idag är det söndag, och jag är dödstrött. Att jag har haft sovmorgon nu i tre dagar märks inte alls, jag blir bara tröttare och tröttare varje morgon, och lika trött på kvällen...

Inte heller har jag någon egentlig lust att blogga. Vill hellre sitta ute i solen som för en gångs skull skiner. Så det får bli min sysselsättning för resten av dagen; sitta i solen och börja läs Twilight, se om den är lika bra andra gången som den var första. Fast först ska jag laga mat till familjen och besökande moster och kusin från Stockholm. Stuvade makaroner och köttbullar. Inte min favorit tyvärr. Jag är mest sugen på godis för tillfället.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0