duktig flicka!

Anledningen till att uppdateringen de senaste dagarna varit dålig är för att jag har varit duktig. En duktig flicka. Stannat kvar efter skolan och pluggat, åkt hem, varit i stallet, kommit hem igen och pluggat ännu mer och sedan gått och lagt mig riktigt tidigt. Men inte är det lättare att gå upp på morgonen för det. Jag vaknar bara med minnen av sjuka drömmar jag haft under natten. Riktigt konstiga. Alltså skiter jag i att gå och lägga mig tidigt ikväll, så slipper jag komma ihåg några drömmar imorgon. Desstuom tänkte jag sitta vi datorn en liten stund som belöning för mitt MVG på tyskaprovet idag, och så fastnade jag. Fail.  

Förutom att jag känner mig allmänt trött och hängig, opepp på det mesta så är jag otroligt stel och har ont i kroppen och en gigantiskt lårkaka. Hade riktigt oflyt igår på träningen och ramlade av rakt i ett hinderstöd. Lyckat! Men annars så flyter ridningen på, och i söndags fick jag en andraplacering i en klass och precis utanför i den andra. Yay!

Men i trend med min rådande pessimist; fem låtar jag lyssnar på när jag är depp:
- Almost Lover - A Fine Frenzy
- Cementary Drive - My Chemical Romance
- Breath - Breaking Benjamin
- Too far Gone - Adiam Dymott
- Who Wants To Live Forever - Queen

Nu ska jag sova och drömma fler sjuka drömmar! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0