lördag

Oj! Nu är det lördag och ett antal dagar sedan min senaste uppdatering. Inte ok.

Men i alla fall, lördag som sagt och vi har ett berg av läxor tills nästa vecka. Så idag hade jag tänk att avverka största delen av dem idag, men när jag väl skulle börja, ja då var det helt plötsligt inte så överdrivet mycket. Sådana smågrejer gör en glad! Så då bakade jag kladdkaka istället. Den blev kladdig och inte jättelyckad egentligen, men choklad är gott!

Imorgon är det tävling som gäller, och ja, vi får se hur det går. Gick ju som sagt sådär bra förra veckan, coh förberedelserna denna veckan har väl inte varit de bästa. Det har pissregnat flera dagar haha.

Igår var det en lugn kväll, satt i flera timmar på Viskan respektive Campino med Emma, Fia, Frida, Linn, Sofia och Sofie. Mycket skratt och konstiga historier, man ses ju så sällan numera. Och sedan hade jag en dejt med datorn resten av kvällen, och försökte reda ut frågan: Hur mycket kan man anförtro sina medmänniskor/vänner? Tydligen är jag paranoid.

För övrigt har jag hittat min tvillingsjäl. Hon är en gnällig luffare som heter Lisa. Yep.

Nu ska jag plugga tyska. Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Meh, hur vågar du kalla mig gnällig? :(

2009-10-10 @ 15:12:29
URL: http://silverskugga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0