All you need to know about Barbara

Jag känner mig så efter. Äckligt efter rent ut sagt. WAS släpper (som jag förutspådde lite trögt) sin nästa fullängdsskiva den 14 juni - förhoppningsvis worldwide. Albumet heter Barbara. För den som udnrade. Och de kommer göra flertalet spelningar i Europa i sommar. Storbrittanien och Tyskland vad jag såg som hastigast. Inga i Sverige bokade. Jag säger en sak: kommer de till Sverige åker jag dit. Kosta vad det kosta vill. Med eller utan sällskap. Och jag känner själv hur obsessed jag låter. Men bra musik är bra musik. Jag har ju sett Arctic Monkeys live. Dags att gå vidare.

Dags att sluta nörda. Tydligen ska man lita mer på sin magkänsla - intuitionen. Jag gillar inte min magkänsla. Den brukar ta inte så bra slutsater. Som i och för sig brukar vara sanna. Skit också.

Imorgon är det upp med tuppen - fika med Ellenpellan halv tio. Puh! Lovtider är fikatider. Fast idag blev det pizza för att det var det enda som var öppet när man ville hitta på något på kvällen. Fuck Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0