Are we the waiting?

Sex veckor kvar! Vilket också betyder att sommaren närmar sig med stormsteg. Nu är det inte långt kvar. Sex veckor! Det är bara att vänta, och vänta och så vänta. Yes, we are the waiting. Vi väntar på sommaren. Veckans Green Day-låt är Are We the Waiting?

Starry nights city lights coming down over me
Skyscrapers and stargazers in my head
Are we we are, are we we are the waiting unknown
This dirty town was burning down in my dreams
Lost and found city bound in my dreams


Så mycket som jag har skrattat ikväll har jag inte skrattat på länge. Fia, jag och två gitarrer kan inte sluta med annat är stora gapflabb. Speciellt vår improviserade Hata-Boråslåt och vår imaginära emolåt gav upphov till många skratt. Det är alltid lika kul!

(Är det bara mitt Facebook som inte fungerar? Har inte kollat den på hela dagen och nu fungerar det inte! Paniiik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0