FN-rollspel dag 1

Hallå där! Jag har överlevt första dagen på FN-rollspelet och jag har kommit en bit på sociolekterna som jag skrivit på nu ikväll. Inte en lugn stund någonstans. Och jag ska typ officiellt sluta använda högklackat. Jag blir ju så förgjordat lång! (Nej, alla andra är så korta bara. Precis alla.) Några bilder från början av dagen, sedan glömdes kameran bort hehe..


Mona och jag - Mona och Silvia


Emma var söt och glad


Jag höll mitt inledningstal med grymt bra hållning (Y)


Emma och jag innan inledningscermonin

Nu kallar sängen, imorgon är det dags för debatt. Önska mig lycka till när jag ska debattera för mina tre (!) resolutioner som jag lyckats få fram. Det blir kul. Positivt tänkande!

(Min sociolektuppsats har gradvis förvandlats till en uppsats i socialpsykologi haha)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0