FN-rollspel dag 2

Det blir bara bättre och bättre. Dagens debatter var verkligen roliga, fast speciellt hilarious var Monas skrattutbrott under den mer oseriösa debatten:

Mona får ett brev från den kinesiska delegaten och börjar gapflabba, i den mån som är möjligt med tanke på att vi har en (ganska död) debatt som håller på. Efter att den som håller på att prata är färdig, säger ordföranden att vi tar en paus tills Australien (Mona) samlat sig. Mona frågar då, om fröken ordförande vill läsa brevet hon fått. Det vill vår ordförande. Det roliga är, att inte heller ordföranden kan hålla sig för skratt när hon läser brevet Kina skickat. När hon samlat sig, läser hon upp det högt: "Fan seriöst, ditt snus dödar mig!". HAHAHAH. De var roligt, faktiskt. Jag skrattade så att jag grät.

Även de mer seriösa diskussionerna var roliga, och jag fick igenom två resolutioner! Men det är imorgon det gäller. Då ska resolutionerna igenom generalförsamlingen. Dags att plugga på ordentligt nu med andra ord. Haha. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0