Gästinlägg

Halloj! Nu är det den underbara Emma som skriver ett litet inlägg i min lilla VixxPixx´s blogg. Vi sitter fyra personer i köket; Sara, Viccan, Kent och jag och diskuterar allt mellan himmel och jord! Från hur full Kent var och hur mycket pengar han slösat i lördags till, som vanligt, hur dum i huvudet vår svensklärare är. Hon kommer verkligen alltid på tal på något konstigt vänster... Men men, nu ska vi inte prata om henne.

Nu är det kultur och kortegevecka och dags att börja springa runt på Teknis och Bäckäng och hälsa på alla fulla kompisar :P Det är nackdelen med att gå på en liten skola, man kan inte ha sådana aktiviteter, men då är det bra att ha kompisar från de andra skolarna. Så, idag är det Bäckäng som gäller!

Sedan kanske, som vi får ihop det eller aa om Viccan får det att vi går på deras fest ikväll. Dock är det skola i morgon men vi får se som sagt!

Och nu är det inte långt kvar till det att Ellen fyller 18!!! WOHOO :D:D FÅr man allt dra med henne på krogen minsann! :) Synd bara att inte Viccan, det sena barnet, inte fyller förän i Oktober:O Men då jävlar smäöller det ännu mer må jag säga! Då är typ alla 18 och det kommer bli ett sant nöje! Vi får ligga i innan alla 93:or kommer och invaderar krogen.

Men nepp, nu får vi tracka Mona att hon ska gå tidigare så vi kan gå upp till Bäckäng en liten stund innan jag ska ha körlektion och Viccan rättskunskap.

Ha de gött allihopa! Vi hörs säkert snart när jag tar över Viccans dator åter igen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0