Hallonpaj är gott

Imorgon gäller det. FN-rollspelet går av stapeln. Inledningstalet ska sitta smäckare än kläderna (vilket det inte gör för tillfället) och det är bäst att man visar sig från sin bästa sida. Haha. Lite pirrigt är det. Lite kul ska det allt bli. Och jag behöver inte ens gå upp tidigare än vanligt. Score! Och vi slipper skolan i tre dagar. Score!

Så, dagen innan FN-rollspelet. Vad har jag hittat på? Förutom att skriva ihop ett snabbt inledningstal såhär på kvällningen kan jag konstatera att jag var lite.. frånvarande idag. Som om jag gick på något. Allmänt flummig. Sådana dagar är ju bra de också, haha. Jag hade tydligen klarar senaste matteprovet ganska bra, och jag har jobbat ordentligt. Och så var jag och fiakde med Emmapemma. Vi skulle jobba med inledningstalet. Men så, när vi satt där med våra hallonpajer, så fungerade inte min penna. Bra jobbat alltså. Det var god paj i alla fall haha.

Och så har ett under skett, typ. Ellen gillade min rekommendation. Måste vara ett tecken från Gud eller något hahaha.


Vår lunch idag hehe. Mums!

Nu ska jag plugga lite mer på talet och sen soova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0