Hundtricket

De säger att hundtricket är ett bra knep för att ragga. Bevisligen är det ett väldigt bra knep åt andra hållet också.  

Något annat dagen har visat är att Estrellas Sourcream & Onion-chips innehåller 33 gram fett per 100 gram.  För den som undrade.

Att snickrande fotbollskillar är lika bra som hantverkare i allmänhet och vanliga snickare i synnerhet. Sedär. Sen kände vi oss gamla (Ellen och jag) när vi konstaterade att vi nog är för gamla för moppekillar. Då vill jag inte tänka på hur gammal Ellens syster kände sig i det ögonblicket. Förmodligen några år äldre än oss. Det räcker nog.

Tydligen finns det lyktstolpar ute i skogen också. Se på maken. Orienteringmärke utan dess like. Jag menar, är man i skogen vid en lyktstolpe, ja då borde man ju självklart veta vart man är.. Eller? 'jag är i skogen, jag står vid en sten.. Vet du var jag är då?' hahaha. Kloka ord från gamla släktingar tidigare idag, som senare fick en helt ny innebörd haha. Roligt i vilket fall. Den gamla generationen kan alltid tillföra något. Den yngre också, ibland.

Ogästvänlighet blir också ihågkommen. I ett par minuter. Allt beror ju på vilket tillstånd man befinner sig i, om man säger så. Ingen gillar långsynta människor, ibland är det dags att se förbi och gå vidare haha.

Tja, nu får vi la äta upp resten av godiset och chipsen. Man kan ju inte lämna något. Jag kommer bli en boll. Bäst att ha lite underhudsfett som kan skydda sen när Ellen ska övningsköra i mörkret. Stötdämpning typ... Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0