It's not as if it's gonna kill anyone

För tillfället går We Are Scientists purfärska singel Rules Don't Stop på repeat på Spotify. Kan de här killarna göra dålig musik? Jag tror inte det. Och medans ni ändå lyssnar på WAS (vilket jag verkligen hoppas att ni kommer att göra!) så kolla in deras nyaste album Brain Thrust Mastery från 2008. Jag antar ur tomma luften (jag har inga belägg alls för detta) att de håller på att jobba med ett nytt album som förhoppningsvis släpps snart. Och med ett nytt album kommer säkert en Europaturné. Och med en Europaturné kommer du förhoppningsvis till Sverige! Hoppashoppashoppas! Herregud, nu blev jag helt uppeldad här. Tänk WAS live! OMG! Google nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0