I've become a little used to the hit and run

Det är vår nu! Slutade tidigt idag så jag har suttit i ett par timmar på balkongen och solat, såå gött! Skönt i all annan stress med massa plugg som vi har nu (framförallt inför FN-rollspelet på onsdag). Men nu back to reality. En sista resolution ska skrivas. Ett ambassadörstal ska skrivas och präntas in. Dessutom ska jag hinna skriva en artikel om Nelson Mandela till Engelska C imorgon. Ingen mer sol för mig idag tyvärr!

För övrigt har jag en crush på Jamie T:s übersöta engelska accent. Och hans låtar haha, det får man inte glömma. Ellen ska lyssna på Emily's Heart och Chaka Demus. Ni andra kan göra det om ni har tid och lust haha.

Ha en fortsatt skön solig vårmåndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0