Let's fall in love again

Har jag någonsin nämnt att min iPod är full med massa musik jag laddat ner (naughty me) för att lyssna på - men sen inte lyssnar på utan alltid bläddrar förbi? I vilket fall som helst så vet ni nu. Athletes album Beyond the Neighbourhood sådan musik. Jag fastnade för en låt (Hurricane) och tänkte att jag kanske hittat ett nytt favoritband. Nu blev det ju inte så, men de senaste dagarna har jag 'tvingats' lyssna till några av spåren på detta album (när jag inte haft möjlighet att byta) och fastnat för några låtar i alla fall - som absolut är hörvärda. Speciellt Second Hand Stories har fastnat. Nevermind det långa (småtråkiga) introt och lyssna på texten. Sedan har vi This is what I sound like och The Outsiders. Det är bara att lyssna, och lägg även märke till den underbara brittiska accenten, haha!

"It's calling out loud and it's taking over
bleeding right out of the summer sky
It's calling out and it's taking over
We give it our all, so we don't know why
we can't slow it down
It's way too fast
slow it down
It's way to fast

we're going on a search in some
second hand stores
Gotta get back what we all threw away
We're going on a search in the middle of nowhere
We don't know what we're doing but we gotta just give it a go
we gotta just give it a go
"

När jag skulle länka låtarna såg jag att de släppte ett nytt album förra året. Där ser man. Jag ska nog ta och lyssna igenom det någon dag - de första spåren lät inte helt pjåkiga.

Men nu ska jag sova. Försöka i alla fall med tanke på att jag somnade när jag pluggade innan idag. Jag skämtar inte. Jag somnade. Haha! Så roligt var det. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ella :D

http://www.youtube.com/watch?v=0h4fQB8dRG8

Här är filmen när jag och clara dansar och tar av hos lite ;) haha

kraaam<3

2010-05-01 @ 16:54:16
URL: http://ellaanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0