Nu är det slut

FN-rollspelet är över och med facit i hand måste jag säga att det var tre lyckade dagar. Inte för att jag skulle ha påstått något annat. Jag vill bara poängtera det. Inget som helst att anmärka på. Och det gick vägen precis som jag (vi från Kanada) ville i debatten i 'generalförsamlingen'. Score! Inte att förglömma, att det var trevligt sällskap under tre dagar. Haha. Det blev ganska bra emd Fred och Säkerhets-utskottet trots allt. Jag fick ju trots allt säga mitt när det kom till frågan om homosexuellas rättigheter när det verkligen gällde i alla fall haha.

Fredag. Klockan är inte ens halv tio (om några minuter) och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med resten av kvällen. Känner för att gå ut och gå typ, men inte själv när det är mörkt haha. Det suger att bo där ingen annan bor. Det blir la några avsnitt av Bing Bang Theory, läsa nya numret av liberal ungdom och sen.. Aja, det löser sig efter hand.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0