Please, please, please let me get what I want

Är för tillfället dödsförälskad i ovan nämnda The Smiths-låt.

"Good times for a change
See, the luck I've had
Can make a good man
Turn bad

So please, please, please
let me, let me, let me
Let me get what I want
This time
"

Kände mig hurtig hela dagen med jobb, stallet och promenad. Sedan kom kvällen med pizza. Haha! Som jag brukar säga; det skulle vara en omöjlighet för mig att utveckla anorexia.

Anyway. Jag borde plugga. Men det är fredagskväll. Så det blir inget plugg. Dessutom har jag träning tiiidigt imorgon. Så tidigt att man kan säga att det är morgon. Faktiskt. Och inte mitt på dagen som andra brukar kalla 'morgonen'. Amatörer. Inom ridningen, där kan ni prata om tidiga mornar. Grannarna åker sju imorgon bitti. Från stallet. Detni.

Alltså blir det kanske ett par avsnitt av Bing Bang Theory (eller Scrubs?) och sedan soova. Msn verkar fortfarande inte fungera. Mitt liv kommer seriöst raseras om det inte börjar fungera som det ska snart. Gaaah!

Godnatt! (Om en stund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0