Rules don't stop me

Asså. Jag är verkligen kär i den låten. Tänkte bara berätta det.

Idag var det marathonfika och jobb som stod på schemat. Och så väntar jag med fasa på morgondagen då jag kommer se hur de ny- och hemmagjorda slingorna i håret kommer bli. Hoppas att det inte blir för hemskt...

I alla fall så börjades dagen med en mysig fika med Ellen, följt av jobb och sedan ännu mer fika med Emma, Frida och Sofie. Jag har inte hunnit plugga något alls idag trots att jag tänkte att jag skulle plugga hela kvällen. Fan. Det får bli imorgon, kanske. Lovet är snart slut och jag har iten gjort något alls känns det som. Inte ens sovit. Jag vaknade en timma för tidigt i morse och trodde att jag hade försovit mig. Lyckat.

Nu blir det sooova i alla fall, imorgon är det mer jobb som gäller. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0