Tisdag

Jag är trött. Tröttröttrött. Och jag känner mig naken. Min mobil är 'borta'. Den är återfunnen. Men jag har den inte. Förhoppningsvis får jag tillbaka den imorgon. Tills dess får det kännas konstigt och med en stor saknad. Jag får la se hur pass levande mobilen är. Den är avstängd, för telefonsvararen går igång när man ringer. Frågan är om den kommer gå att sätta på igen, med tanke på att den var halvt paj redan innan.

Eftersom jag är så pass trött kommer jag inte anstränga mig för att skriva ihop något rolig inlägg. Min hjärnceller räcker endast till att ladda upp bilder från gårdagen, hehe.













Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elinpelin

det är inget fel på bilderna EMMA!!^^^^^:D

2010-04-28 @ 12:28:08
URL: http://elinceloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0