Where did all the love go?

Återupptäckte just Kasabians Where did all the love go? Gó helt enkelt!

Rensade nyss igenom min garderob också, och trots att jag ska göra mig av med en massa kläder syns det knappt för garderoben ser i princip lika full ut som innan. Jag måste lära mig att göra mig av med kläder i samma takt som jag köper dem... Och samtidigt, har jag aldrig något att ta på mig. Sicka i-landsproblem asså...

Jag tror att jag ska fortsätta försöka plugga nu. Jag har haft den tanken in huvudet sedan cirkum halv tolv. Det har ju gått sådär. Det är la tanken som räknas, inte sant? Höhö

Kommentarer
Postat av: ÄLLA

Du är PluggaRn vickan ;)

Tack, sitter med tröjan på (A)(L) :D

2010-04-06 @ 20:49:50
URL: http://ellaanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0