Att förändras, och att inte göra det..

Man brukar prata om hur mycket som kan ändras på några månader. Hur en klass kan vara splittrad över en sommar och när den samlas igen är mycket, om inte allt förändrat. Men vad som slog mig idag när alla samlades för upprop i skolan var hur lite allt och alla hade förändrats. Det var nästan som att tiden stått stilla i några månader. På gott och ont.

Men nu är första dagen avklarad i vilket fall. Inte för att det var så ansträngande med lite information i en och en halv timma - men det gav lite huvudbry angående projektarbetet. Dags att bestämma sig snart tydligen, och jag har ingen aning faktiskt. Tacksam för förslag typ, haha.

Att vara ledig imorgon är inte helt fel dock och på kvällen är det Liseberg och HOFFMAESTRO som gäller. Det ska bli.. intressant. Jag får försöka lyssna in mig ordentligt nu ikväll.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0