Baby, did you forget to take your meds?

Sista-inlämningarna-innan-skolan-slutar-paniken börjar komma krypande (läs: den är redan här) men hjärnan känns som mos och inget blir gjort. Bra kombination, verkligen. För att ytterligare späda på det här tillståndet har jag dessutom ett smärre Placeboåterfall. Eller egentligen, skulle min hjärna göra ljud ifrån sig skulle den förmodligen låta något liknande Space Monkey, Post Blue eller Pure Morning. Otroligt hur man kan diagnostisera tillstånd så med musik...

Och på tal om Placebo; en av mina favoritlåtar, alla kategorier, är deras (cover) Running Up That Hill. Kan inte ge ett exakt antal gånger jag lyssnat på den sedan jag upptäckte den för fem år sedan - förmodligen alldeles för stort antal för att det ska vara hälsosamt. Dessutom är det ännu en av alla låtar jag hittat genom O.C Känner att jag sett en aning för många avsnitt av den serien. 

Nej, det är nog dags att i alla fall försöka få igång hjärnan trots allt. Känner mig obeskrivbart sugen på att skriva en inlämning i Historia B om källkritik. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0