All I Want for Christmas is New Year's Day

Nu såhär nära inpå julen är det ju traditionsenligt med lite jullåtar. Och traditionella jullåtar i all ära; men låten jag lär se till gå på repeat hela december är Hurts All I Want for Christmas is New Years Day. Den finns tillgänglig på iTunes (gratis står det men av någon underlig anledning går det inte att ladda ner den överhuvudtaget vilket gör mig lite lagom lack, men som tur är finns den (med en underbart fin video och allt) dels på deras hemsida men också (såklart haha) på YouTube. Livet är rätt bra ibland ändå.

Väntar dock med spänning tills den blir tillgänglig på Spotify, vilket jag innerligt hoppas att den blir.

Tills dess får jag knarka sönder Fairytale of New York som kommer på andra plats på min lista över 'bra jullåtar'. För övrigt kan jag meddela att den lista bara består av två låtar. Jag är inte ett fan av julmusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0