This Time No

Från början tänkte jag skriva ett helt inlägg om hur otroligt grymma Monde Yeux är. Men efter att ha googlat runt och inte hittat en enda textrad att brutalt kopiera sket jag i det. Känner mig otroligt lat idag och hjärnkapaciteten ligger på ungefär noll. 

Istället tänkte jag skriva ett halvt inlägg om en annan ny förälskelse: Mumford & Sons. Såhär i snöstorm och bitande vinterkyla har jag på något sätt fastnat för Winter Winds. Och det har inte så mycket att göra med att jag fastnat för vintern, utan mer texten (som vanligt):

As the winter winds litter London with lonely hearts
Oh the warmth in your eyes swept me into your arms
Was it love or fear of the cold that led us through the night?
For every kiss your beauty trumped my doubt

And my head told my heart
"Let love grow"
But my heart told my head
"This time no
This time no"

Favoriten är dock The Cave:
So come out of your cave walking on your hands
And see the world hanging upside down
You can understand dependence
When you know the maker's hand

So make your siren's call
And sing all you want
I will not hear what you have to say

Cause I need freedom now
And I need to know how
To live my life as it's meant to be

And I will hold on hope
And I won't let you choke
On the noose around your neck


Halvt inlägg var det. Så jag tänkte avsluta lite tvärt här. 

Kanske helt enkelt för att jag inte har något mer att skriva.
Tillbaka till Monde Yeux, Mumford & Sons och FMyLife.com hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0