det finns flow..

och så finns det 'non-flow'. Det senare är vad jag har med min uppsats i Rättskunskap. Ja, jag måste plugga på lovet. Illa var ordet. Dessutom går det ju inte framåt heller - när man verkligen behöver plugga, ja då hittar man på massa andra saker som man 'kanske borde göra'. Jag har till exempel städat mitt rum tidigare idag, och fick trycka in de sista kläderna i garderoben. Nej, jag har inte för mycket kläder. Det är garderoben som är för liten!
Hoppas att alla har haft en bra (och fortsatt bra) alla hjärtans dag - för mig har den knappt märkts av förutom att det blir lagad mat och semlor ikväll höhöh. Sen ska jag jobba också. Not looking forward to that.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0