Det var trevligt, men nu är jag trött

Hallå! Det är lördag och det har snöat nästan en halvmeter snö i går och i natt. I hate the fucking snow at the moment! Sommar och vår känns alldeles för avlägset. Som jag sagt åtskilliga gånger: 'Snön kommer inte vara borta till kortegen ffs!'. Jag hoppas att jag har fel.

Igår då. Jag trotsade snöyran och styrde kosan till grannen och var där en stund på kvällen och in på natten, kom hem halv tre och var halvdöd hehe. Trevligt var det i alla fall!

Idag var tanken rida innan lunch, jobba och sedan förhoppningsvis bio. Rida har jag inte gjort än för att jag sov till elva, jobba kommer jag förmodligen inte kunna göra idag på grund av att bussarna förmodligen inte kommer att gå - detsamma gäller bion. Shit.

Men vi får se vad denna dag för med sig!
Adjö!


Från Way Out West i sommar. Störtskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0