Vad är fjorton år?

Sedan nästan sju år tillbaka är Göteborg Horse Show en tradition. Det är ungefär så länge jag har haft häst på något vis, och ungefär så länge vi umgåtts med grannarna som äger stallet. Ungefär så länge jag fått hör att ska jag komma hem med en kille ska det vara en händig sådan eller någon som har hästintresse. Skämt blandat med allvar haha. Ibland med liite mer allvar än annars.

Idag var en sådan dag. Tänk; hela Europas ridsportelit samlade i Göteborg i en helg. Så, eftersom jag faktiskt inte handlade något roligt på mässan (ett schabrak och pälsglans - jag är en fattig kvinna)  och alla skulle somna om jag började nörda och snacka om dressyr kan jag sammanfatta en liten lista på möjliga 'husbands' enligt min granne haha:

Gerco Schröder: 32 år (fick jag uppgiften att Googla fram. Han ser tydligen inte så gammal ut. Men vad är fjorton år?)


Daniel Zetterman: Ålder? haha


Alexander Zetterman: 20 år


Ben Maher: 23 år (Han fick inte godkänt senare för att han var för blek)


Hahaha, tja. Framförallt kanske man kan konstatera att ridsporten inte har de snyggaste killarna. Tur att det finns händiga killar då.
Imorgon bär det av till Scandinavium igen. Adios!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Helt klockrent Vickan! Tycker dock inte att du ska fördöma bröderna Zetterman helt, de är faktiskt brunetter^^

2010-02-26 @ 23:47:36
Postat av: Rik pojke

Hej!



Jag är en rik pojke, jämnårig och snygg, ska vi dejta? vi kan ta en räkcocktail i white room någon helg? Inte svårt att komma in där, har dock svårare att komma ut ;S



du kan ju höra av dig till jämnå[email protected]

2010-02-27 @ 00:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0