fluff och puff

Nyss hemkommen från mysig fika med Becca 'Puff' som man träffar alldeles för sällan! Hann dessutom jobba en stund innan dess, och due to sömnbrist är jag fortfarande som en zombie - och den nya headern funkar inte i alla fall! Uscha!

Dessutom sitter jag nu som på nålar; klockan är halv fyra och jag har ingen som helst aning om vad man ska hitta på resten av dagen. Och lite choklad hade ju inte suttit helt fel! Ååååå! Kul att jag alltid blir som mest sötsugen när jag inte har något som helst att göra. Som tur är har vi ingen choklad hemma höhöh.

Nej, får la försöka fixa med den nya headern lite, kanske måla om naglarna och typ.. Jag vet inte riktigt. Det dyker la kanske upp något haha.


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0