Så säg mig vad vi väntar på

Jag har aldrig varit ett fan av Håkan Hellström. Trots att jag genomled en av hans konserter och den inte var dålig, har jag aldrig blivit frälst. Fråga mig inte varför. Jag vet helt enkelt inte.

Ett annat göteborgsband jag fallit för dock är Hästpojken. Så, eftersom det såklart blev halv snöstorm orkade jag inte pallra mig ut från huset. Woho vad hurtig jag ääär! Men, Hästpojken. Det blir min sysselsättning för resten av kvällen (om jag inte kan övertala pappa att hyra 500 Days of Summer som jag tjatat på honom om i typ två veckor).

Och på tal om pojkar... En låt jag varmt kan rekommendera är Donkeyboy's Ambitions.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0