Uppe med tuppen!

Eller nja, tuppen vet jag inte, men ett antal timmar tidigare än jag var beredd på (ställde klockan på halv tolv; vaknade först nio och sedan tio, då gick jag upp). Som tur var, så vaknade Emma också efter en stund, och vi bestämde oss för att baka scones. Mmm! Det slutade dock med att Emma fick baka det goda medans jag satt vid datorn, hehe.

Igårkväll var mysig, fatsig och alldeles crazy! Kan inte bli annat när man spenderar natten med Mona och Emma, men pizzan innan var hur god som helst den med! Dessutom är det alltid kul att träffa favoriterna från klassen på loven, känns tomt att inte träffa dem varje dag som man är van vid. Skadan från att gå i en liten skola haha!

I alla fall, natten. Helt sjukt roligt. Och jag såg Edward Scissorhands för första gången också! Typ första gången jag visade medkänsla för en film enligt Emma. Jag satt helt fastklistrad! Absolut en av mina favoritfilmer, bara för att det var Johnny Depp som var med. Grr!

Nu vaknade Mona och sconesen är klara om en min minut!

Igår hahahaha!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0