Visste du inte det!?

Hahaha, Mona är den mest klockrena människan ever! På svenskalektionen:
Lärare: Är det någon som vet vad SAOL är?
Tomas: Svenska Akademiens Ordlista...
Mona: Visste du inte det!?

Det är för övrigt en fråga svenskaläraren ställer var eviga lektion. Är det någon i klassen som inte vet svaret vid det här laget tar jag livet av mig. Seriöst. Jag säger till Ellen: Jag slår vad om att hon är sosse. Fem minuter senare börjar hon prata om liberalism och jag funderar seriöst på att ta livet av mig; feck! Annars verkar hon ju vara ett stort fan av kollektiv bestraffning och att dra alla människor över en kam. Dessutom tjatar hon om hur strukturerad hon är; hela tiden. Jag säger bara en sak till: hon är INTE strukturerad. Andra människor har i alla fall vett att erkänna att de är lite virriga i bollen.

Spanskaläraren var som vanligt. Han skällde ut de som har steg tre och sa att de var dåliga, han var virrig och kunde inte förklara saker vi frågade honom. Ibland undrar man om han faktiskt förstår vad vi frågar honom. För hans egen skulle hoppas jag det. Han sa i alla fall att vi i steg fyra utvecklas i bra takt. Inte för att det räcker; vi kan pinsamt dålig spanska. 

Något som var oväntat var att idrotten var dagens roligaste lektion! Haha! En tjej från klassen höll i lektionen och skulle lära ut Dancehall, även om jag
absolut inte kan dansa var det jättekul!

Jobbet var inte helt fel heller; vi fick gå och köpa blommor största delen av tiden och plantera dem.  Ibland älskar jag mitt jobb! 

Nu tror jag att jag ska försöka jobba lite med rättskunskapsuppsatsen - vad är egentligen bra straff? Samhällaren ska flumma lite nu mohahaha! Tchüss!

Roligaste bilden.nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0