Fika och ögongodis

Ännu ett gästinlägg från Ellen här. Viccan har för tillfället tydligen drabbats av skrivkramp så jag hoppar in som stand in.

Sommarlovet har börjat arta sig riktigt bra, iaf vädret. Och med fint väder kommer sommarplaner och som i mitt och Viccans fall är många!  och förväntningarna är ju också därefter. Sommaren är helt enkelt HÄR!

Sitter och pratar med viccan på msn och diskuterar så klart allt mellan himmel och jord. Allt från ögongodis och fikaträffar. Sådana har vi haft väldigt många av på sistone. Det är det som är det fina med att faktiskt bo så pass långt ifrån varandra ( om man nu ska hitta en fördel), man kan använda varandra för ursäkt för nästan vad som helst. Helt utan misstankar. Jag var med viccan... ;)

Nej, nu ska jag tillbaka till att inte göra någonting. Måste älska sommarlov!

/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0