För dig gjorde jag allting fel

Haha, som ni märker tar Ellen det här med min dåliga uppdatering i egna händer lite då och då. Helt ok för mig, även om det får en att känna sig en aning.. lat. Hursomhelst, som Ellen så fint nämnde i sitt inlägg tidigare idag så har bloggen bortprioriterats lite de senaste veckorna. Men jag tror nog att det är fler som har annat för sig än att sitta vid datorn dagarna i ända.

Vet ni? Snart har jag bara en vecka kvar på jobbet. En vecka! Ojojoj, sedan börjar sommarlovet på allvar och precis som för Ellen är det i princip fullbokat. Innan sommarlovet beklagade jag mig över att jag inte skulle hitta på något alls på hela sommaren, nu vet jag inte var jag ska trycka in alla dom där underbara spontangrejerna. Men det löser sig, man glömmer ju att man faktiskt är ledig på veckodagarna också. Sickt.

Men. En väldigt god nyhet är att det blir att se Kent live i Göteborg den sjunde augusti. En grym avslutning på sommarlovet hoppas jag. Alltså är det uppladdning med Kent 24/7 tills dess. Nja, kanske inte riktigt men i vilket fall måste jag börja lyssna ordentligt. Jag börjar med Månadens Erbjudande. Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0