Första veckan avklarad!

För några dagar sedan hade jag avklarat en dag. Nu är en vecka till ända och tre återstår; en vecka som gått otroligt fort trots otroligt tidiga mornar. Och efter en vecka kan jag meddela att det inte är jättemysigt att svabba upp kiss i en trappuppgång man faktiskt redan städat en timma tidigare. 

Den som läser bloggen märkte förhoppningsvis att Ellen fick äran att gästblogga igår. För att jag inte orkade. Jag och Ellen har helt enkelt träffats och fikat alldeles för mycket på sistone, det är därför jag är utmattad. Det är ju blir fler fikatillfällen inom en snar framtid kan jag tänka mig. 

Nej, skämt åsido (som är min lillasysters favorituttryck för tillfället) så är jag dödstrött på grund av mina tidiga mornar och inte tillräckligt tidiga kvällar. Det är alltså uppladdning som gäller inför nästa vecka nu i helgen. Det börjar med femkamp imorgon mellan LUF-klubbarna i distriktet. Jag hoppas att ni alla håller tummarna för boråsklubben! 

Sängen kallar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0