I know what's happening here

Eftersom Viccans dygn för tillfället har för få timmar för att hinna med allt försummas vissa saker. E x bloggen. Så jag (Ellen) tänkte ta saken i egna händer och meddela att  Viccan är vid liv och mår utmärkt. Bortsett från alla knott som äter upp henne borta i Bredared ( eller  typ Bredared som det heter. Mycket viktigt).

Nu har iaf mer än halva tiden blivit avtjänad på Viccans jobb, så slaveriet är snart till ända. Lite saker hinner hon dock med, som att äta glass med mig i parkan och diskutera icke-existerande problem. Precis så som sommaren ska vara.


Sommarplanerna är som vanligt löjligt många, men vad är dötid till för egentligen? – Jo, dötid ska fyllas. Paniken kommer dock så sakta smygande när man börjar bläddra i den förbjudna kalendern och inser att man planerar för sista veckan av sommarlovet. Men den tiden ska väl också utnyttjas.


Tänkte slänga in ett litet låttips också, som alldeles säkert ligger på Viccans förbjudna lista, nämligen Jordin Sparks Bettelfield. Ingen brittisk accent där inte.


Nä, nu ska jag ägna mig åt riktiga sommarlovs aktiviteter, som att äta frukost framför Tv:n.  Som sagt, sommarlov.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0