When it's time

Okej, jag fortsätter att droga Johnossi - men en låt som också går en del på repeat är Green Days When it's Time som jag hörde första gången på konserten i lördags (!). Jag trodde inte det var möjligt, men det är tydligen en ny låt som finns på deras musikalskiva; så bra hade jag lyssnat på den alltså. Det var i och för sig sista spåret, nästan som en belöning för att ha uthärdat kräkreflexerna de andra låtarna frambringar. Ingen belöning till mig alltså, eftersom jag inte uthärdade. Men jag fick höra den till slut i alla fall och trots att jag älskar den, så är Ellen besatt av den. Jag älskar när någon blir mer exalterad över något än jag brukar bli hehe :)

Och vet ni en sak? Det regnar i Borås. Surprise.

Vet ni en annan sak? Imorgon är det avslutning och sedan sommarlov! Tre utropstecken nästan på det där. Förutom att jag innan jag kan gå på sommarlov måste skriva två betygsavgörande prov på raken.

Alltså kallar böckerna på mig (fast inte motivationen som redan tagit sommarlov). See you on the other side; det vill säga sommarlovssidan. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0