While I'm floating offshore

Idag gjorde jag en god gärning för skivindustrin och köpte en skiva. Liksom, vad hände där egentligen? Jag kan knappt minnas när jag senast jag köpte en riktig skiva. Det var väldigt länge sedan med andra ord. Ett riktigt impulsköp.

Alltså är det Johnossi som spelas på högsta volym för tillfället och otekniska Victoria försöker ansluta iPoden till datorn och inser att hon måste resa på sig, gå genom hela huset och hämta sin egen sladd. Det var kanske inte världens smartaste att köpa en cd-skiva när man inte äger någon cd-spelare längre...

Hursomhelst är det söndag, och alla lyckliga som går och har sommarlov har väl redan börjat vända på dygnet. Min klocka ringer fem imorgon bitti, och alltså är det dags att  lägga på ett kål vad gäller att ladda över musiken på iPoden så man får sova något i natt. Imorgon återvänder vårt kära trådlösa bredband! Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0