Coming Clean..

Idag, eller snarare tidigare ikväll, fick jag en uppenbarelse när jag satt på hästryggen. Coming Clean med Green Day är vad som spelades i iPoden och så, helt random, kommer jag att tänka på; shiit vad lik denna låten är the Kooks Always Where I Need To Be. Så nu när jag kom hem var jag tvungen att lyssna p åbåda låtarna. Och ja, dom är rätt lika (även om dom inte är identiska). Och ja, jag rider med musik  i öronen. Asgött.

Dessutom, på tal om att komma ut ur garderoben... Mona och jag utförde ju vårat lilla psykologiexperiment idag med hjälp av Mehdina. Man fick ju.. uppmärksamhet, kan man säga hehe. Lite ironi letade sig in i det hela också:
Mona: Hahaha, tänk om vi ser Y, då kommer han la sluta undra om vi är lebbar.
Gissa vem vi såg i stan sedan. Haha. På tal om trollen.

Nu är det bara rapport på det hela som ska skrivas. Och Kafka. Och massa annat. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Trollet

hatar att rida med musik i öronen ;o Kan inte hålla takten då...



fin blogg!

2010-03-11 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0