"De som inte röstar ska fan slicka golv!"

Mina kära kompanion Fia kommer alltid med de bästa kommentarerna, speciellt när vi snackar politik. Mysig fika och bio stod på schemat för kvällen. Det finns personer man träffar ibland och man har saker att prata om. Och så finns Fia, som man aldrig kan få för mycket tid med, för samtalsämnena tar aldrig slut. Kan bero på att vi båda lätt börjar nörda, och när vi väl börjat nörda om samma sak finns det ingen återvändo, haha.

Kvällens bio var i alla fall Shutter Island som jag tjatat om i veckor att jag vill se. Det var helt klart värt pengarna! Riktigt intressant film måste jag säga. Om man får säga så om en film om man inte ska anses som nörd? Nej, jag är redan nörd. Too late. I alla fall, intressant ja. En resa in i människans psyke är ju alltid lika kul....

Nej, sömnen och sängen kallar. Får försöka hitta en ursäkt att inte plugga imorgon. En bra en. Städa kanske? Nej, hittar jag inte på något annat blir det städning och plugg. Rädda mig!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är ju bara för GO! Fan va jag flabba när jag läste ditt fina inlägg XD Kan dock inte instämma i att filmen var bra, den var bara djupt irriterande! ;)

2010-03-18 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0